Szanowni Klienci, zachęcamy do kontaktu z naszym Centrum Obsługi Klienta pod numerem +48 22 100 99 55.
Ulubione 0

Dodano produkt!

`

Świetne uzupełnienie

Artykuły kupowane przez innych

FAQ

1. Jak złożyć zamówienie?
Warunkiem koniecznym do złożenia zamówienia za pośrednictwem sklepu jest prawidłowe wypełnienie Formularza Zamówienia umieszczonego na stronie https://www.dermocity.pl

2. Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Produkty zakupione i opłacone do godziny 13:00 dnia roboczego, są wysyłane tego samego dnia. Maksymalny czas dostawy produktu do Klienta wynosi 48 godzin, od momentu zaksięgowania wpłaty.

3. Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?
Tak, jest możliwy odbiór osobisty w siedzibie firmy, pod adresem: ul. Grójecka 194/U12, 02-390 Warszawa, od poniedziałku do piątku w godzinach: 10:00 – 18:00. Minimum godzinę po złożeniu zamówienia.

4. Czy mogę otrzymać fakturę Vat?
Tak, do faktury niezbędne są następujące dane: NIP, nazwa firmy/działalności, kraj, miasto, kod pocztowy, ulica, numer budynku, e-mail, numer telefonu.

5. Czy jest możliwość wysyłki za granicę?
Tak, dostawa dostępna jest do wybranych krajów w Europie i na świecie, zgodnie z aktualną ofertą Spedytorów. Wysyłka towarów za granicę jest realizowana tylko po wpłacie na konto bankowe.

6. Czy mogę złożyć zamówienie jako gość?
Tak, ale wówczas nie ma możliwości przystąpienia do programu lojalnościowego.

7. Czy mogę otrzymać próbkę wyznaczonego produktu?
Do każdego zamówienia dodawana jest próbka produktu. Jeśli klient chce otrzymać próbkę wyznaczonego produktu musi zamieścić taką informację w uwagach. Jeśli nie mamy takiego produktu w zamkniętej próbce, klient otrzyma próbkę w słoiczku danego produktu.

8. Czy mogę przeprowadzić konsultację z kosmetologiem odnośnie produktów?
Tak, jest taka możliwość. Przed złożeniem zamówienia klient może skontaktować się z kosmetologiem pod numerem telefonu: 22 100 99 55